Известие

Collapse
No announcement yet.

Добри сервизи за ремонт на двигател 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Добри сервизи за ремонт на двигател 2.0 ТС

    Здравейте,

    моля кажете къде има добри сервизи за ремонт на двигател на 2.0 ТС в региона на Хасково,Стара Загора,Пловдив,София.

    Благодаря предварително!
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  • #2
    ох, сега ще кажат в софия и сигурно ще са прави

    Comment


    • #3
      http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=632
      landikar
      Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

      Comment


      • #4
        Понеже доста често попадам на подобни теми за ремонти на двигатели на 156-ци и по специално 1.8 и 2.0,просто немога да не попитатам някой има ли представа защо се получава така? Все пак това са коли на под 10 години и (уж) на немного километри.Лично аз започвам да си мисля,че по-старите и по-специално 8 в. ТС-и и боксеровите двигатели като че ли са по-надеждни Има ли нещо такова или всичко е въпрос на случайност и късмет ?

        ПП: Извинявам се за спама на колегата пуснал темата.
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #5
          Re: Добри сервизи за ремонт на двигател 2.0 ТС

          Първоначално публикувано от Crazy_Element
          Здравейте,

          моля кажете къде има добри сервизи за ремонт на двигател на 2.0 ТС в региона на Хасково,Стара Загора,Пловдив,София.

          Благодаря предварително!
          колега какъв ти е проблема с двигателя ?Искам да се подготвя за него

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от hsr
            Понеже доста често попадам на подобни теми за ремонти на двигатели на 156-ци и по специално 1.8 и 2.0,просто немога да не попитатам някой има ли представа защо се получава така? Все пак това са коли на под 10 години и (уж) на немного километри.Лично аз започвам да си мисля,че по-старите и по-специално 8 в. ТС-и и боксеровите двигатели като че ли са по-надеждни Има ли нещо такова или всичко е въпрос на случайност и късмет ?

            ПП: Извинявам се за спама на колегата пуснал темата.
            Ами има няколко основни неща според мен. Тез мотори са доста високооборотни и се пържат на макс, а в същото време имат един не малък недостатък, не се маже добре коляновият вал-става въпрос че са малки маслените магистрали и с времето се запушват във високите обороти ако не е с хубаво масло всичко си тръгва. А примерно при 200км един ТС е около 6500 оборота и нема проблем да си дига нагоре та до към 7000 и нещо да стигне 220-230 зависи от кубатурата че имат разлика в предавателните. Аз на QV-то правех 200 на 4-та при 8000 оборта и към 230 на 5-та на 7300. Та късите скорости тесните магистрали и лошите собственици който не сменят масло или слагат евтино водят до поразий. Тука идват коли за по 3000 евра и то е ясно ще ще сдухат на някой маслото им е като грес станало. Та ако се попадне на добре обслужвана кола карана с препоръчваните масла ще си направи и 500 000 без ремонт. А Старите ТС-и са си Алфови докато на новите блоковете са ФИАТ. Абе с две думи капризнички са си каквото и да говорим

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от gigi
              Първоначално публикувано от hsr
              Понеже доста често попадам на подобни теми за ремонти на двигатели на 156-ци и по специално 1.8 и 2.0,просто немога да не попитатам някой има ли представа защо се получава така? Все пак това са коли на под 10 години и (уж) на немного километри.Лично аз започвам да си мисля,че по-старите и по-специално 8 в. ТС-и и боксеровите двигатели като че ли са по-надеждни Има ли нещо такова или всичко е въпрос на случайност и късмет ?

              ПП: Извинявам се за спама на колегата пуснал темата.
              Ами има няколко основни неща според мен. Тез мотори са доста високооборотни и се пържат на макс, а в същото време имат един не малък недостатък, не се маже добре коляновият вал-става въпрос че са малки маслените магистрали и с времето се запушват във високите обороти ако не е с хубаво масло всичко си тръгва. А примерно при 200км един ТС е около 6500 оборота и нема проблем да си дига нагоре та до към 7000 и нещо да стигне 220-230 зависи от кубатурата че имат разлика в предавателните. Аз на QV-то правех 200 на 4-та при 8000 оборта и към 230 на 5-та на 7300. Та късите скорости тесните магистрали и лошите собственици който не сменят масло или слагат евтино водят до поразий. Тука идват коли за по 3000 евра и то е ясно ще ще сдухат на някой маслото им е като грес станало. Та ако се попадне на добре обслужвана кола карана с препоръчваните масла ще си направи и 500 000 без ремонт. А Старите ТС-и са си Алфови докато на новите блоковете са ФИАТ. Абе с две думи капризнички са си каквото и да говорим
              Много благодаря за изчерпателния отговор !!!
              155 1.8 8v TS & FZR 600

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от hsr

                Много благодаря за изчерпателния отговор !!!
                То и други мнения има но основното е това тез коли са за хубаво масло и честа смяна ей на на Нео колата е карана само на ръчка и то жестока вече бая километри и нищо и няма, но той сипва само селения рейсинг. Та така

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от gigi
                  Първоначално публикувано от hsr

                  Много благодаря за изчерпателния отговор !!!
                  То и други мнения има но основното е това тез коли са за хубаво масло и честа смяна ей на на Нео колата е карана само на ръчка и то жестока вече бая километри и нищо и няма, но той сипва само селения рейсинг. Та така
                  Ясно :P Още веднъж ти благодаря !!!
                  155 1.8 8v TS & FZR 600

                  Comment


                  • #10
                    а за нафтовите двигатели? какво е положението, че аз съм решил да взимам 2.4 jtd - капризен ли е, и какво ви е мнението като цяло за този двг спрямо останалтие дизели на другите марки коли?
                    ford fiesta 1.1mi, 1991

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от jasonsmith
                      а за нафтовите двигатели? какво е положението, че аз съм решил да взимам 2.4 jtd - капризен ли е, и какво ви е мнението като цяло за този двг спрямо останалтие дизели на другите марки коли?
                      Ето тук има някои размисли и факти

                      http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=15818

                      Ползвай търсачката!
                      Volvo XC90 D5 '06
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                      Lancia Ypsilon 1.2 '00



                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                      Comment


                      • #12
                        На ТС двигател само хубаво масълце и да не се реже докато е студен.
                        Старата ми 164 при новите собственици чукна 700 000 км. , с ремонт на 1 цилиндър.Поне 500 000 км. е карана на газ.
                        Това разваля някои митове и легенди за Алфи на Газ и алфи които много се чупат.А относно алфите по 5000-6000 лв. ... ми те повечето идват на 400 000+++ километра.Нормално е да се трябва да се погледне по-обстойно ДВГ и да се отремонтира.
                        настояща - BMW 3er
                        ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
                        ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

                        Comment


                        • #13
                          Re: Добри сервизи за ремонт на двигател 2.0 ТС

                          Първоначално публикувано от Crazy_Element
                          Здравейте,

                          моля кажете къде има добри сервизи за ремонт на двигател на 2.0 ТС в региона на Хасково,Стара Загора,Пловдив,София.

                          Благодаря предварително!
                          имаш ЛС
                          sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                          Comment

                          Working...
                          X